Loading

Doç.Dr.

Ebru UZUNKOL

Eğitim Fakültesi

Temel Eğitim Bölümü

İletişim

ebrud@sakarya.edu.tr

(264) 295 35 23

1.1 B-SCI, SCI-E, SSCI VEYA AHCI KAPSAMINDAKİ DERGİLERDE YAYIMLANMIŞ MAKALE (Q2 OLARAK TARANAN DERGİDE) :
1 Caliskan, H; Sapmaz, F; Uzunkol, E; - Value Preferences of University Students as Predictors of Life Goals - SOCIAL INDICATORS RESEARCH - Vol.124 - pp.111 - ISSN : 0303-8300 - DOI : 10.1007/s11205-014-0778-4 - English - Article - 2015 - WOS:000361482700006
1.1 D-SCI, SCI-E, SSCI VEYA AHCI KAPSAMINDAKİ DERGİLERDE YAYIMLANMIŞ MAKALE (Q4 OLARAK TARANAN DERGİDE) :
1 Caliskan, H; Uzunkol, E; - A Model for Explaining Student Achievement in Social Studies Course - CROATIAN JOURNAL OF EDUCATION-HRVATSKI CASOPIS ZA ODGOJ I OBRAZOVANJE - Vol.30 - pp.939 - ISSN : 1848-5189 - DOI : 10.15516/cje.v20i3.2729 - English - Article - 2018 - WOS:000454544300009
2 Uzunkol, E; Yel, S; - Effect of Value Education Program Applied in Life Studies Lesson on Self-Esteem, Social Problem-Solving Skills and Empathy Levels of Students - EGITIM VE BILIM-EDUCATION AND SCIENCE - Vol.41 - pp.267 - ISSN : 1300-1337 - English - Article - 2016 - WOS:000370997900016
1.2-ESCI VE/VEYA SCOPUS KAPSAMINDAKİ DERGİLERDE YAYIMLANMIŞ MAKALE :
1 Hüseyin ÇALIŞKAN Ebru UZUNKOL - A MODEL FOR EXPLAINING STUDENT ACHIEVEMENT IN SOCIAL STUDIES COURSE - CROATIAN JOURNAL OF EDUCATION - Vol.20 - pp.939-971 - DOI : https://doi.org/10.15516/cje.v20i3.2729 - 2018
1.3-ÜAK VE SAKARYA ÜNİVERSİTESİ SENATOSU TARAFINDAN BELİRLENEN ULUSLARARASI ALAN ENDEKSLERİNDE TARANAN DERGİLERDE YAYIMLANMIŞ VEYA ULAKBİM, TR-DİZİN TARAFINDAN TARANAN ULUSAL HAKEMLİ DERGİLERDE YAYIMLANMIŞ MAKALE :
1 Doç. Dr. Mustafa BEKTAŞ Arş. Gör. Dr. Ebru UZUNKOL - Hayat Bilgisi Dersi ve Çoklu Zekâ Alanları: İkinci Sınıf Öğrenci Çalışma Kitaplarının Değerlendirilmesi - İlköğretim Online - Vol.14 - pp.364-378 - DOI : http://dx.doi.org/10.17051/io.2015.34904 - 2015
2 Doç. Dr. Ergün ÖZTÜRK Arş. Gör. Dr. Ebru UZUNKOL - İLKÖĞRETİM 4. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN OKUMA STRATEJİLERİ ÜSTBİLİŞSEL FARKINDALIKLARI VE OKUMA MOTİVASYONLARININ DEĞERLENDİRİLMESİ - Turkish Studies International Periodical For The Languages, Literature and History of Turkish or Turkic - Vol.10 - pp.803-814 - ISSN : 1308-2140 - DOI : 10.7827/TurkishStudies.8030 - 2015
3 ACAT M. BAHADDİN, UZUNKOL EBRU - Sınıf Öğretmenlerinin İlköğretim Programlarındaki Değerlendirme Sürecine İlişkin Görüşleri - Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi - ISSN : 1304-0278 - 2010 - M-SAU-195
1.4-DİĞER ULUSLARARASI HAKEMLİ DERGİLERDE YAYIMLANMIŞ BİLİMSEL/SANATSAL MAKALE :
1 Firdevs KARAHAN [1] , Duygu GÜR ERDOĞAN [2] , Özlem CANAN GÜNGÖREN [3] , Gülden KAYA UYANIK [4] , Neşe GÜLER [5] , Burcu KOÇ [6] , Mustafa BAYRAKÇI [7] , Hüseyin ÇALIŞKAN [8] , Ebru DEMİR UZUNKOL [9] , Mehmet Barış HORZUM - Öğretmenlerin Cinsiyet, Kıdem, İnternet Kullanım Becerisi Ve Web Tabanlı Mesleki Gelişime Yönelik Motivasyonlarının Hizmetiçi Eğitimdeki Başarılarına Etkisi - Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi - Vol.36 - pp.65-81 - 2018
2 Ebru UZUNKOL Elif ÖZDEMİR YILMAZ - İlkokul Öğrencilerinin Sosyal Problem Çözme Becerilerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi - Sakarya University Journal of Education - Vol.8 - pp.351-363 - DOI : https://dx.doi.org/10.19126/suje.449597 - 2018
3 Hüseyin ÇalışkanEbru Uzunkol - Ergenlerde İyimserlik-Kötümserlik Ölçeğinin geliştirilmesi: Geçerlilik ve güvenirlik çalışması. - The Journal of Happiness & Well-Being, - Vol.6 - pp.78-95 - 2018
4 Mustafa BEKTAŞ Ebru UZUNKOL; - Hayat Bilgisi Dersi ve Çoklu Zekâ Alanları: İkinci Sınıf Öğrenci Çalışma Kitaplarının Değerlendirilmesi - İlköğretim online - Vol.14-2 - pp.364-378 - DOI : http://dx.doi.org/10.17051/io.2015.34904 - 2015
5 Aynur Bozkurt Bostancı, Ebru UzunkolEBRU UZUNKOL; - Birleştirilmiş Sınıf Okutan Öğretmenlerin Sınıf Yönetimini Gerçekleştirme Durumları - Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi - Vol.17 - pp.11-21 - ISSN : - DOI : - 2014
6 Ebru UZUNKOL - Akıcı Okuma Sürecinde Karşılaşılan Sorunların Tespiti ve Giderilmesine Yönelik Bir Durum Çalışması - Mersin Üniversitesi eğitim Fakültesi Dergisi - 2013
7 Ergün Öztürk Ebru Uzunkol - İlkokul Öğretmeni Motivasyon Ölçeğinin Psikometrik Özellikleri - Eğitimde Kuram ve Uygulama - Vol.9 - 2013
8 Ebru UzunkolEBRU UZUNKOL; - Sınıf Öğretmeni Adaylarının Genetiği Değiştirilmiş Organizmalara (Gdo) İlişkin Algılarının Metaforlar Aracılığıyla Analizi - Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi - Vol.1 - pp.94-101 - ISSN : 2146-9199 - DOI : - 2012
9 ACAT M. BAHADDİN, UZUNKOL EBRU - İLKÖĞRETİM PROGRAMLARINDAKİ ALTERNATİF DEĞERLENDİRME YÖNTEMLERİNİN UYGULANMASINDA KARŞILAŞILAN SORUNLARA İLİŞKİN SINIF ÖĞRETMENLERİNİN GÖRÜŞLERİ - Selçuk Üniversitesi Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi Dergisi - Vol.29 - pp.337 - 2010
7.2-ULUSLARARASI KONGRE VE SEMPOZYUMLARDA SÖZLÜ OLARAK SUNULAN VE TAM METİN OLARAK YAYIMLANAN TEBLİĞ :
1 Bektaş, M., Uzunkol, E. ve Sellüm, F. S. - Sınıf Öğretmeni Adaylarının Değerler Eğitimi Kapsamında Lisans Programına Yönelik Görüşleri - 2019
2 Ebru UZUNKOL - Öğretmen Adaylarının Saygı ve Sorumluluk Değerlerinin Öğretimine İlişkin Oluşturdukları Etkinliklerin Değerlendirilmesi - 2015
3 UZUNKOL EBRU - "SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ GENETİĞİ DEĞİŞTİRİLMİŞ ORGANİZMALARA (GDO) İLİŞKİN ALGILARININ METAFORLAR ARACILIĞIYLA ANALİZİ", 3. International Conference on New Trends in Education, 2012, Antalya. - 26-28 Nisan - 2012
7.3-ULUSLARARASI KONGRE VE SEMPOZYUMLARDA SÖZLÜ OLARAK SUNULAN VE ÖZET METİN OLARAK YAYIMLANAN TEBLİĞ :
1 Bektaş, M., Uzunkol, E. ve Sellüm, F. S. - Hayat bilgisi 3. sınıf ders kitaplarının 21. yüzyıl öğrenme ve yenilikçilik becerileri açısından incelenmesi - 2019
2 Ebru UZUNKOL İshak ÜNLÜ Taner CANÖZ - Sınıf Öğretmenlerinin Görüşleri Işığında Politik Okuryazarlık Becerisinin Kazandırılmasına Yönelik Uygulamalar - 2018
3 Ebru UZUNKOL Didem KARACA - İlkokul matematik ders kitaplarının içerdiği değerler bakımından incelenmesi - 2018
4 Ebru UZUNKOL Harika Şükriye TOĞRULCA - İlkokul öğrencilerinin demokrasi algılarının çizdikleri resimler aracılığıyla incelenmesi - 2017
5 Mustafa BEKTAŞ Ebru UZUNKOL - İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Sorumluluk Değerine İlişkin Metaforik Algıları - 2015
6 BOZKURT BOSTANCI AYNUR, UZUNKOL EBRU, SOLA CANAN - ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖĞRETMENLİK MESLEKİ DEĞERLERİNE SAHİP OLMA DÜZEYLERİ VE ÖĞRETMENLİK UYGULAMASINA GİTTİKLERİ OKULLARDAKİ UYGULAMA ÖĞRETMENLERİNİN MESLEKİ DEĞERLERİ TAŞIMA DÜZEYLERİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ - 2008 - B-SAU-4258
7.6-ULUSAL KONGRE VE SEMPOZYUMLARDA SÖZLÜ OLARAK SUNULAN VE TAM METİN OLARAK YAYIMLANAN TEBLİĞ :
1 YEL, SELMA, UZUNKOL, EBRU - SINIF ÖĞRETMENLERİNİN VE SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ KARAKTER EĞİTİMİNE İLİŞKİN YETERLİLİK İNANÇLARI VE GÖRÜŞLERİ - 05-07 Mayıs - 2011
2 Ergün ÖZTÜRK, Ebru DEMİR - Sınıf Öğretmeni Adaylarının Öğretmenliğe Yönelik Öz-Yeterlilik Algılarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi. - 21-23 Mayıs - 2009
7.7-ULUSAL KONGRE VE SEMPOZYUMLARDA SÖZLÜ OLARAK SUNULAN VE ÖZET METİN OLARAK YAYIMLANAN TEBLİĞ :
1 Ergn ÖZTÜRK Ebru UZUNKOL - İlköğretim 4. Sınıf Öğrencilerinin Okuma Motivasyonları ve Okuma Stratejileri Üst Bilişsel Farkındalıklarının Değerlendirilmesi, - 2014
2 Ergün ÖZTÜRK Ebru UZUNKOL - Sınıf Öğretmeni Motivasyon Ölçeğinin Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması - 2013
3 Yrd.Doç.Dr. Ergün Öztürk- Arş.Gör. Ebru Demir Uzunkol - Sınıf Öğretmeni Motivasyon Ölçeğinin: Geçerlik Ve Güvenirlik Çalışması - 23-25 Mayıs 2013 - 2013
4 BOZKURT BOSTANCI AYNUR, UZUNKOL EBRU - BİRLEŞTİRİLMİŞ SINIF OKUTAN ÖĞRETMENLERİN SINIF YÖNETİMİNİ GERÇEKLEŞTİRME DURUMLARI - 2008 - B-SAU-1625
3.8-KİTAP BÖLÜM ÇEVİRİSİ :
1 Ebru UZUNKOL - Sosyal Bilgiler Öğretiminde Ölçme ve Değerlendirme - Anı Yayıncılık - 2016
2 Ebru UZUNKOL - Saygı ve sorumluluk değerlerinin öğretimi. - Maya Akademi - 2015
3 Ebru UzunkolEBRU UZUNKOL; - Hayat Bilgisi Öğretiminde Değerlerin Öğretimi - Anı Yayıncılık - Vol. - pp.127-158 - 2014
4 Ebru UzunkolEBRU UZUNKOL; - Hayat Bilgisi Öğretiminde Ölçme ve Değerlendirme - Anı Yayıncılık - Vol. - pp.247-284 - 2014
2.13 B-BAŞARIYLA TAMAMLANAN YÜKSEKÖĞRETİM KURUMLARI TARAFINDAN DESTEKLENMİŞ BİLİMSEL ARAŞTIRMA PROJESİNDE (YALNIZCA AR-GE NİTELİĞİNDEKİ PROJELER) ARAŞTIRMACI OLMAK :
1 ERGÜN ÖZTÜRK; ASENA AYVAZ; EBRU UZUNKOL; MEHMET BARIŞ HORZUM; HALİL İBRAHİM SAĞLAM; MUSTAFA BEKTAŞ; - Sakarya İli İlköğretim Okulları Birinci Kademede Yaşanan Sorunların Tespitine Yönelik Durum Belirleme Çalışması - Vol.15000 - 5 - BAP2012-01-03 - 2012 - SAU-BAP -2012-06-14-003
13.1-LİSANSÜSTÜ DÜZEYDE DERS VERMEK. (SON 3 YILDA HER DERS İÇİN, HER YIL İÇİN EN FAZLA 5 DERS) :
1 DEĞER FELSEFESİ - 2019-2020 Eğitim Öğretim Yılı Yüksek Lisans/Doktora Dersleri - pp.3 - ISSN : 1 - 2019
2 ÖĞRENME KURAMLARI - 2018-2019 Eğitim Öğretim Yılı Yüksek Lisans/Doktora Dersleri - pp.3 - ISSN : 1 - 2018
3 DEĞER FELSEFESİ - 2018-2019 Eğitim Öğretim Yılı Yüksek Lisans/Doktora Dersleri - pp.3 - ISSN : 1 - 2018
4 ÖĞRENME KURAMLARI - 2017-2018 Eğitim Öğretim Yılı Yüksek Lisans/Doktora Dersleri - pp.3 - ISSN : 1 - 2017
5 DEĞER FELSEFESİ - 2017-2018 Eğitim Öğretim Yılı Yüksek Lisans/Doktora Dersleri - pp.3 - ISSN : 1 - 2017
6 ÖĞRENME KURAMLARI - 2016-2017 Eğitim Öğretim Yılı Yüksek Lisans/Doktora Dersleri - pp.3 - ISSN : 1 - 2016
13.2-LİSANS DÜZEYİNDE DERS VERMEK. (SON 3 YILDA HER DERS İÇİN, HER YIL İÇİN EN FAZLA 5 DERS) :
1 HAYAT BİLGİSİ ÖĞRETİMİ - 2019-2020 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.4 - ISSN : 1 - 2019
2 TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI B - 2019-2020 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.1 - ISSN : 1 - 2019
3 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI C - 2019-2020 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 1 - 2019
4 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI D - 2019-2020 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 1 - 2019
5 SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİ - 2019-2020 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.4 - ISSN : 1 - 2019
6 BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ - 2019-2020 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 1 - 2019
7 EĞİTİMDE ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ - 2019-2020 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 1 - 2019
8 TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI (Y) - 2019-2020 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.1 - ISSN : 1 - 2019
9 SOSYAL BECERİ ÖĞRETİMİ (Y) - 2019-2020 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 1 - 2019
10 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI II - 2019-2020 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 1 - 2019
11 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI II - 2019-2020 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 1 - 2019
12 OKUL DENEYİMİ - 2019-2020 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.1 - ISSN : 1 - 2019
13 OKUL DENEYİMİ - 2019-2020 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.1 - ISSN : 1 - 2019
14 OKUL DENEYİMİ - 2019-2020 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.1 - ISSN : 1 - 2019
15 OKUL DENEYİMİ - 2019-2020 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.1 - ISSN : 1 - 2019
16 HAYAT BİLGİSİ ÖĞRETİMİ - 2018-2019 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.4 - ISSN : 1 - 2018
17 TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI - 2018-2019 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.1 - ISSN : 1 - 2018
18 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI C - 2018-2019 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 1 - 2018
19 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI - 2018-2019 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 1 - 2018
20 SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİ - 2018-2019 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.4 - ISSN : 1 - 2018
21 BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ - 2018-2019 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 1 - 2018
22 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI - 2018-2019 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 1 - 2018
23 OKUL DENEYİMİ - 2018-2019 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.1 - ISSN : 1 - 2018
24 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI - 2018-2019 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 1 - 2018
25 OKUL DENEYİMİ - 2018-2019 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.1 - ISSN : 1 - 2018
26 OKUL DENEYİMİ - 2018-2019 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.1 - ISSN : 1 - 2018
27 İLKÖĞRETİMDE SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİ - 2018-2019 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 1 - 2018
28 HAYAT BİLGİSİ ÖĞRETİMİ - 2017-2018 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.4 - ISSN : 1 - 2017
29 GÖRSEL SANATLAR ÖĞRETİMİ - 2017-2018 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 1 - 2017
30 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI I - 2017-2018 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 1 - 2017
31 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI I - 2017-2018 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 1 - 2017
32 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI I - 2017-2018 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 1 - 2017
33 TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI - 2017-2018 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.1 - ISSN : 1 - 2017
34 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI - 2017-2018 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 1 - 2017
35 OKUL DENEYİMİ - 2017-2018 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.1 - ISSN : 1 - 2017
36 SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİ - 2017-2018 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.4 - ISSN : 1 - 2017
37 BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ - 2017-2018 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 1 - 2017
38 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI II - 2017-2018 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 1 - 2017
39 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI - 2017-2018 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 1 - 2017
40 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI II - 2017-2018 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 1 - 2017
41 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI II - 2017-2018 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 1 - 2017
42 OKUL DENEYİMİ - 2017-2018 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 1 - 2017
43 OKUL DENEYİMİ - 2017-2018 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.1 - ISSN : 1 - 2017
44 OKUL DENEYİMİ - 2017-2018 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.1 - ISSN : 1 - 2017
45 OKUL DENEYİMİ - 2017-2018 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.1 - ISSN : 1 - 2017
46 OKUL DENEYİMİ - 2017-2018 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.1 - ISSN : 1 - 2017
47 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI I - 2016-2017 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 1 - 2016
48 SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİ - 2016-2017 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.4 - ISSN : 1 - 2016
49 BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ - 2016-2017 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 1 - 2016
50 TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI - 2016-2017 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.1 - ISSN : 1 - 2016
51 OKUL DENEYİMİ - 2016-2017 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.1 - ISSN : 1 - 2016
52 OKUL DENEYİMİ - 2016-2017 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.1 - ISSN : 1 - 2016
53 OKUL DENEYİMİ - 2016-2017 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.1 - ISSN : 1 - 2016
54 OKUL DENEYİMİ - 2016-2017 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.1 - ISSN : 1 - 2016
55 OKUL DENEYİMİ - 2016-2017 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.1 - ISSN : 1 - 2016
56 OKUL DENEYİMİ - 2016-2017 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.1 - ISSN : 1 - 2016
57 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI - 2016-2017 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 1 - 2016
58 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI - 2016-2017 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 1 - 2016
59 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI - 2016-2017 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 1 - 2016
60 HAYAT BİLGİSİ ÖĞRETİMİ - 2016-2017 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.4 - ISSN : 1 - 2016
61 GÖRSEL SANATLAR ÖĞRETİMİ - 2016-2017 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 1 - 2016
62 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI I - 2016-2017 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 1 - 2016
63 HAYAT BİLGİSİ ÖĞRETİMİ - 2014-2015 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.4 - ISSN : 1 - 2014
64 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI I - 2014-2015 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 1 - 2014
65 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI I - 2014-2015 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 1 - 2014
66 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI I - 2014-2015 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 1 - 2014
67 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI I - 2014-2015 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 1 - 2014
68 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI I - 2014-2015 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 2 - 2014
69 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI I - 2014-2015 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 2 - 2014
70 SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİ - 2014-2015 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.4 - ISSN : 1 - 2014
71 ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ - 2014-2015 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 1 - 2014
72 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI II - 2014-2015 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 1 - 2014
73 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI II - 2014-2015 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 1 - 2014
74 OKUL DENEYİMİ - 2014-2015 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.1 - ISSN : 1 - 2014
75 ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 1 - 2013
76 SOSYAL BECERİ EĞİTİMİ - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 1 - 2013
77 SOSYAL BECERİ EĞİTİMİ - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 2 - 2013
78 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI I - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 2 - 2013
79 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI II - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 2 - 2013
80 SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİ - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.4 - ISSN : 2 - 2013
81 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI I - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 2 - 2013
82 HAYAT BİLGİSİ ÖĞRETİMİ - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.4 - ISSN : 1 - 2013
83 HAYAT BİLGİSİ ÖĞRETİMİ - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.4 - ISSN : 2 - 2013
84 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI I - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 2 - 2013
85 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI I - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 1 - 2013
86 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI I - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 1 - 2013
87 SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİ - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.4 - ISSN : 1 - 2013
88 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI I - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 1 - 2013
89 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI II - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 1 - 2013
90 OKUL DENEYİMİ - 2011-2012 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.1 - ISSN : 1 - 2011
91 OKUL DENEYİMİ - 2011-2012 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.1 - ISSN : 1 - 2011
92 OKUL DENEYİMİ - 2011-2012 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.1 - ISSN : 1 - 2011
93 OKUL DENEYİMİ - 2011-2012 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.1 - ISSN : 1 - 2011
94 OKUL DENEYİMİ - 2011-2012 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.1 - ISSN : 1 - 2011
95 SANAT EĞİTİMİ - 2011-2012 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.1 - ISSN : 2 - 2011
96 ERKEN ÇOCUKLUK EĞİTİMİ - 2011-2012 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 2 - 2011
97 İLKÖĞRETİMDE KAYNAŞTIRMA - 2011-2012 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 2 - 2011
98 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI II - 2011-2012 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 2 - 2011
99 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI II - 2011-2012 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 2 - 2011
100 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI II - 2011-2012 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 2 - 2011
KİTAPLAR
Sınıf Öğretmenleri ve Adayları İçin Hayat Bilgisi Öğretimi
Kuramdan Uygulamaya Sosyal Bilgiler Öğretimi
Sosyal bilgiler ve sınıf öğretmenleri için sosyal bilgiler öğretimi
Kuramdan uygulamaya hayat bilgisi öğretimi
Karakter ve Değer Eğitimi
Sosyal Bilgiler ve Sınıf Öğretmenleri İçin Sosyal Bilgiler Öğretimi
Değerler Eğitimi
Sınıf Öğretmenleri Ve Adayları İçin Hayat Bilgisi Öğretimi
Sınıf Öğretmenleri Ve Adayları İçin Hayat Bilgisi Öğretimi
EDİTÖRLÜK VE HAKEMLİK
NEVŞEHİR HACI BEKTAŞ VELİ ÜNİVERSİTESİ SBE DERGİSİ
MAKALELER
A Study of The Life Studies Curricula Implemented Since the Foundation of the Republic in Terms of Children’s Rights
İlkokul öğretmenlerinin mesleki motivasyon düzeyleri ve sınıf yönetimi stillerinin incelenmesi
İlkokul matematik ders kitaplarının içerdiği değerler bakımından incelenmesi
İlkokul 4. sınıf öğrencilerinin ev ödevlerine ilişkin algıları
İlkokul öğrencilerinin demokrasi algılarının çizdikleri resimler aracılığı ile incelenmesi
Views of primary school teacher candidates about values education and future oriented plans on values education
Sınıf öğretmeni adaylarının Rehberlik ve Araştırma Merkezlerine ilişkin metaforik algıları
İlkokul öğrencilerinin sosyal problem çözme becerilerinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi
A Model for explaining student achievement in social studies course / Model za interpretaciju postignuća učenika u predmetu Društvene znanosti
Öğretmenlerin cinsiyet, kıdem, internet kullanım becerisi ve web tabanlı mesleki gelişime yönelik motivasyonlarının hizmetiçi eğitimdeki başarılarına etkisi
Ergenlerde iyimserlik-kötümserlik ölçeğinin geliştirilmesi: Geçerlilik ve güvenirlik çalışması
Hayat bilgisi dersinde uygulanan değer eğitimi programının özsaygı sosyal problem çözme becerisi ve empati üzerine etkisi
Value preferences of university students as predictors of life goals
Hayat bilgisi dersi ve çoklu zekâ alanları: İkinci sınıf öğrenci çalışma kitaplarının değerlendirilmesi
İlköğretim 4. sınıf öğrencilerinin okuma stratejileri üstbilişsel farkındalıkları ve okuma motivasyonlarının değerlendirilmesi
İlkokul öğretmeni motivasyon ölçeğinin psikometrik özellikleri
Akıcı okuma sürecinde karşılaşılan sorunların tespiti ve giderilmesine yönelik bir durum çalışması
Sınıf öğretmeni adaylarının genetiği değiştirilmiş organizmalara (GDO) ilişkin algılarının metaforlar aracılığıyla analizi
Sınıf öğretmenlerinin ilköğretim programlarındaki değerlendirme sürecine ilişkin görüşleri
İlköğretim programlarındaki alternatif değerlendirme yöntemlerinin uygulanmasında karşılaşılan sorunlara ilişkin sınıf öğretmenlerinin görüşleri
ARAŞTIRMA PROJELERİ
Değerli Gençler, Sorumluluk Sahibi Toplum ve Temiz Çevre
Sınıf Öğretmenleri Otantik Öğrenme İle Yenilikçi Öğrenme Ortamları Hazırlıyor
Sakarya İlinde Görev Yapan Öğretmenlerin Aktif Öğrenme Yeterliklerini Artırma
Sakarya İli İlköğretim Okulları Birinci Kademede Yaşanan Sorunların Tespitine Yönelik Durum Belirleme Çalışması
BİLDİRİLER
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Değerler Eğitimi Kapsamında Lisans Programına Yönelik Görüşleri
Hayat bilgisi 3. sınıf ders kitaplarının 21. yüzyıl öğrenme ve yenilikçilik becerileri açısından incelenmesi
İlkokul Öğrencilerinin Kaynaştırma Öğrencilerine Yönelik Tutumları ile Empatik Eğilim Düzeyleri Arasındaki İlişki
İlkokul Matematik Ders Kitaplarının İçerdiği Değerler Bakımından İncelenmesi
Sınıf Öğretmenlerinin Görüşleri Işığında Politik Okuryazarlık Becerisinin Kazandırılmasına Yönelik Uygulamalar
İlkokul Öğrencilerinin Sosyal ProblemÇözme Becerilerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
İlkokul Öğrencilerinin Demokrasi Algılarının Çizdikleri Resimler Aracılığıyla İncelenmesi
Ergenlerde İyimserlik-Kötümserlik Ölçeğinin Geliştirilmesi: Geçerlilik ve Güvenirlik Çalışması
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Saygı ve Sorumluluk Değerlerinin Öğretimine İlişkin Oluşturdukları Etkinliklerin Değerlendirilmesi
İlkokul 4 Sınıf Öğrencilerinin Sorumluluk Değerine İlişkin Metaforik Algıları
İlköğretim 4 Sınıf Öğrencilerinin Okuma Motivasyonları ve Okuma Stratejileri Üst Bilişsel Farkındalıklarının Değerlendirilmesi
Sınıf Öğretmeni Motivasyon Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Genetiği Değiştirilmiş Organizmalara (GDO) İlişkin Algılarının Metaforlar Aracılığıyla Analizi
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Özsaygı Düzeyleri ve Değer Tercihleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Sınıf Öğretmenlerinin ve Sınıf Öğretmeni Adaylarının Karakter Eğitimine İlişkin Yeterlilik İnançları ve Görüşleri
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Öğretmenliğe Yönelik Öz-Yeterlilik Algılarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Birleştirilmiş Sınıf Okutan Öğretmenlerin Sınıf Yönetimini Gerçekleştirme Durumları
Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Meslek Değerlerine Sahip Olma Düzeyleri ve Öğretmenlik Uygulamasına Gittikleri Okullardaki Uygulama Öğretmenlerinin Bu Mesleki Değerleri Taşıma Düzeylerine İlişkin Görüşleri (Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Örneği)
İlköğretim Programlarındaki Alternatif Değerlendirme Yöntemlerinin Uygulanmasında Karşılaşılan Sorunlara İlişkin Sınıf Öğretmenlerinin Görüşleri
Yeni İlköğretim Programlarındaki Değerlendirme Süreçlerine İlişkin Sınıf Öğretmenlerinin Görüşleri
UZMANLIK ALANLARI
Sosyal Bilgiler Eğitimi ,Hayat Bilgisi Eğitimi